Amazon mēģina pārņemt kontroli par Black Friday ?

 

Daudzi pētījumi ir liecina mazumtirgotāji pašlaik ir viegli braukt, redzot katru gadu palielinās vidējo iztērēti par personu, faktiskajās pārdošanas rādītājus un ieņēmumiem. Pašreizējās savrupnieks views visi meklējam ļoti spīdīgs.

Bezsaistes mazumtirdzniecības sektors, kam nepārtraukti pielāgoties un pieņemt uz tiešsaistes pasaulē atkal un atkal, bet pēdējā laikā, šeit, Apvienotajā Karalistē, lomu maiņa parādījās mazumtirdzniecības horizonta, ka amerikāņu importa Melnā piektdiena. Kas piedāvā kuponus un visādus izdevīgus piedāvājumus.

Sākotnēji uzskatīta par impulsu ielās, pusnakts histērija ārpus mazumtirdzniecības parkiem pārcēlusi savu ceļu ātri uz tiešsaistes tirgus, jo cilvēki grāvis scrambles pie kasēm par mierīgāku tiešsaistes pieredzi.

Sākotnējā reakcija no lielajām tiešsaistes mazumtirgotājiem ir kapitalizēt par jauno pieprasījumu novembrī. Tomēr ir radušās problēmas, un tas ir kļuvis skaidrs, ka šīs jaunās atrasti pārdošanas rezultāti samazinās izaugsmi visā gan bezsaistes un tiešsaistes mazumtirgotājiem, tostarp iepriekšējās karstā datumiem decembrī un janvārī.

No Google tendences mēs varam redzēt regulāru modeli pāri dažādām produktu kategorijām ar izaugsmi no Melnās piektdienas. Saskaņošanu ir samazinājums Otrie Ziemassvētki, apstiprinot pieņēmumus, ka Melnā piektdiena nav vienkārši radot pieprasījumu pēc produktiem, bet pārveidojot hronometrāžu Lielbritānijas klientu pieprasījumu.

Melnā piektdiena
Tas ir satraucoši mazumtirgotājiem, ja jūs uzskatāt cerības Melnā piektdiena par darījumu. Kaut apjoms ir ievērojami lielāks, peļņas norma starp kļūst stingrāka un stingrāka, ar fokusa pagrieziena uz pārdošanas apjomu.

Kā tas saistīts ar sekām Melnā piektdiena mazumtirgotājs, pielāgoties saviem apstākļiem? Amazon ir pirmais veikals, lai padarītu šo soli ar savu Amazon Prime dienu 15. jūlijā. Mēģinājums skaidri, lai izplatītu pārdošanas vienmērīgāk visā gadā. Tās ekskluzīvu zīmolu un dalības prasības apgrūtina citi mazumtirgotāji ņemt krūti līdz dienai, un kā tāds, trikus tūlītēja konkurenci, kas tam dod bizness gandrīz vienpersonisku kontroli pār vadības starpības.

Word uz blogosphere ir ierosinājusi negatīvu reakciju no patērētājiem. Malā no Amazon produktu piedāvāšana aprobežojās ar krājumu, kas būtu iestrēdzis uz plauktiem uz ilgāku laiku. Pierādījumi liecina, ka šis nav gadījums, ar pārsvarā pozitīvajiem rezultātiem uzņēmumam. Ne tikai pīķa pārdošanas rādītāji top Melnā piektdiena, pārdošanas apjomi ASV pieauga par 80% šajā dienā pagājušajā gadā, kā arī citas priekšrocības, piemēram, kāpumu lejupielādi no Amazon App s un Prime biedri.

Kā arī mēs varam redzēt, ka pieprasījums pēc papildus finansējuma drastiski pieaag tieši Black Friday dienā, kad simtiem tūkstošu cilveki sāk savu iepirkšanos ar Pātēriņa kredītu palīdzību, vai izmantojot kredītkartes limitus.

Kopš Amazon dienā un tās atbrīvošanu rezultātiem, stratēģija ir zibenīgi izplatās, ar pārdošanas vietas popping up in e-pasta iesūtnēm regulāri. Ko tas prognozēt nākotnē? Prognozes šobrīd būtu tikai spekulatīva, bet garantijas, ka mēs visi varam būt pārliecināti, ka neatkarīgi no Amazon dara, tā konkurenti sekos.