Ko nākotnei nozīmē Instagram “Stories” ?
Šā gada jūnijā, Instagram sasniedza 500 miljoni reģistrētu lietotāju (no kuriem neticami 300 miljoni izmantot platformu katru dienu). Tas ir vairāk lietotāju nekā Twitter, Snapchat – pat Pokemon GO! Tātad, kāpēc populāra foto koplietošanas platforma veikusi tik riskantu gajienu, uzsākot “Stories”, gaistošu koplietošanas funkcija, kas, šķiet, ir tieši no Snapchat playbook?
Kā “Stories” strādā, un kā tas atšķiras no Snapchat?
Īsumā, Instagram lietotāji tagad var uzņemt fotoattēlus vai īsus video, pievienot tekstu, vai zīmējumu, un pēc tam koplietot tos viņu “Stories” sadaļā, kas tur atrodās 24 stundas līdz to pazušanai. Līdz šim, tas izklausās pēc Snapchat. Laigan ir dažas galvenās atšķirības, tomēr ar Instagram versiju: “Stories” var apskatīt ikviens, ja publicētājam ir publisks profils (vienkārši pieskarieties uz profila foto, lai apskatītu), un lietotāji var paslēpt foto no tiek pierādīts, konkrētiem cilvēkiem.
Kāpēc Instagram palaida “Stories”?
Neskatoties uz to, ka Instagram ir 500 miljonu spēcīga lietotāju bāze, mainot lietotāju uzvedība bija iemesls trauksmei. No 2013. līdz 2015. gadam, vidējais skaits Instagram publikāciju uz vienu lietotāju samazinājās. Kā platforma nogatavināts, tas kļuva par vietu mācītāja palīgs visvairāk fotogenisks mirkļus dzīvē, bet ne obligāti ik brīdi.
Snapchat bija parādījies, ir stūriem tirgū ātri, spontāni, efemers saturu, kas nepalika apmēram uz visiem laikiem, un Instagram tagad ceram migrēt dažus no tiem lietotājiem koplietošanas vairāk no šiem ikdienas mirkļus savā platformā.
Kādi ir Instagram ir plāni “Stories”?
Vienotais Lielākā priekšrocība, ka Instagram tur vienā uzsākt “Stories” nekā Snapchat dienā ir minēts augšpusē šo rakstu: auditorija ir jau Instagram. Ne tikai ir vairāk cilvēku, izmantojot Instagram, platforma ir arī vairāk nobriedušu auditoriju nekā Snapchat. Kaut Millennials orientēties Snapchat lietotāja interfeiss ar vieglumu, tas ir daudz mazāk vienkārši ne-tik digitāli dzimtā lietotājiem.
Izmantojot esošu veidni, Instagram ir bijusi iespēja koncentrēties uz vieglumu-of-izmantošanu. Tā Snapchat UI balstās uz multi-virziena vilkšanas darbības, Instagram stāsti dzīvot augšpusē katra lietotāja barību ar ikonu stūrī, lai dalītos jaunu stāstu. Tur pat viegls veids, kā pievienot attēlu vai video no kameras roll.
Skaidrs UI paver gaistošie koplietošanas parādību lietotājiem, kam patīk Instagram bet bija bijuši piesardzīgi Snapchat – un liels ziņas par zīmoliem ir tā, ka viņi var sviras jaunu funkciju, izmantojot savu esošo auditoriju bez nepieciešamības veidot jaunu auditoriju par jaunu platformu . Saturs gudrs, tur tagad izraudzīta vieta, kur dalīties aiz-the-ainas amati, lietotāja radīts saturs un līderu pārņemšanas – visi ar milzīgu līmeni organisko uzmanību.
Snapchat, no savas puses, būs griežas reaģēt uz uzsākšanu Instagram stāsti. To Jāskatās, kā tieši tas piepildās, bet galvenie differentiators starp abiem produktiem – piemēram, 8 no 10 13-33 gadus veci vēlaties vairāk privātuma kontroli savā apmaiņu (Snapchat ir slēgts tīkls) – radīs Snapchat loyalists uzturas likts.
Par “Stories” par Instagram uzsākšana pierāda starp lielākajām platformām: katrs sāk dzīvi ar savu nišas produktu, lai pievērstu jaunus lietotājus, bet laika gaitā lielākā homogenizē tādas pašas funkcijas, lai saglabātu savu auditoriju vai monetise ar zīmoliem. Neskatoties uz sašutumu pār Instagram kopēšana Snapchat šodien, tas ir maz ticams, ka 2 gadu laikā klausītāji atcerēsies kā Instagram stāsti sākās, it īpaši, ja – kā paredzēts – tā kļūst rūkšana panākumu.