PPC ar mobilajā pasaulē
Vairāk meklējumi tagad notiek mobilajiem telefoniem, nekā citām ierīcēm un, ar Google nesen paziņoja mobilo pirmā pieeja, ir pienācis laiks, lai reklāmdevējiem, lai izmantotu papildu mērķauditorijas un kontroli viņi tagad ir to rokai.
Kā katru Reklamētājiem būs, bez šaubām, ir jāapzinās, patērētāju uzvedība atšķiras ierīces un MPK reklāmdevējiem vajadzēs pielāgot savas stratēģijas, lai optimizētu savas kampaņas.
Jaunas Cenu pārveidotāji ieviesti šogad AdWords reklāmdevējiem lielāku kontroli pār ierīci līmeņa cenu – konkrēti sadalot ārā mobilo, tabletes un desktop – un tas ir potenciāls, lai majorly ietekmēt ceļu zīmoli mērķa patērētāji un vadīt konvertēšanu. Tomēr reklāmdevēji ir līdz šim šķita nedaudz pārliecināts, kā izmantot šīs jauniegūtās pilnvaras.
Daudzi, šķiet, ir tuvās savu kājām ūdenī, ko izmēģinājusi nelielas korekcijas, bez pilnībā realizējot ar šo spēju, lai optimizētu ar tik lielu precizitāti piedāvāto potenciālu.
Šeit ir labākā prakse, mēs esam izstrādājuši …
Enkura ierīci
Daudzi reklāmdevēji tikai izmantojot jauno cenu pārveidotāji, uz darbvirsmas un tabletēm veikt nelielas korekcijas, nedomājot par vispārējo stratēģiju. Un kredīts arī ir viena stratēģijām, ko piedāvā google, ar pēcapmaksas rēķinu.
Jautājums ar tas, ka jums nav īsti būt piemērojot cenu korekciju uz visām trim ierīcēm. Tā vietā jums vajadzētu izmantot jūsu Augstākā satiksme ierīces avotu kā “enkura punktu”. Tas nodrošina, ka jums ir laba korelācija starp atslēgvārdu cenas un cik daudz jūs esat gatavi maksāt par katru klikšķi.
Ja jums ir šāda situācija …
- Atslēgvārds cena: £ 1.00
- Desktop cena modifikators: -50%
- Mobilo solījums modifikators: -70%
- Tabletes cena modifikators: -80%
… Tad jūs faktiski solīšana 50P, 30P un 20P attiecīgi katrai ierīcei, kas nav labi korelē ar £ 1,00 cenu. Ja tie ir patiesi summas, ko vēlaties, lai maksātu, tad jums vajadzētu noteikt to kā vietā šādi:
- Atslēgvārds cena: £ 0,50
- Desktop cena modifikators: -%
- Mobilo solījums modifikators: -40%
- Tabletes cena modifikators: -60%
Tas nozīmē, ka summa, ko ir gatavi maksāt par katru klikšķi un atslēgvārda cena ir cieši saistīts, jo tie būtu.
Sadalīta top satiksmes kampaņas pēc ierīces
Pirms uzlabotās kampaņas uzsākta 2013. gadā, tas bija diezgan standarta prakse sadalīt out kampaņas pēc ierīci. Tas bija iespējams ar uzlabotajām kampaņām.
Taupīšanas reklāmdevēji ir sapratuši, ka tas tagad ir iespējams atkal radīt ierīces īpašas kampaņas, ar šādiem izveidota:
Desktop Kampaņas
- Desktop cena modifikators: -%
- Mobilo solījums modifikators: -100%
- Tabletes cena modifikators: -100%
mobilo Kampaņas
- Desktop cena modifikators: -100%
- Mobilo cena modifikators: -%
- Tabletes cena modifikators: -100%
Tablet Kampaņas
- Desktop cena modifikators: -100%
- Mobilo solījums modifikators: -100
- Tabletes cena modifikators: -%
Daži acīmredzamas priekšrocības ietver stingrāku kontroli pār cenu no ierīces, un vairāk iespējas ierīces specifisko reklāmas kopiju.
Lielākais ieguvums, tomēr, ir spēja izmantot citas cenu modifikatori piemēram, reklāmas plānošanu, kas masveidā svārstās starp ierīcēm, jo cilvēki izmanto dažādas ierīces dažādos punktos dienas.
Turpmākajās grafiki parāda milzīgas atšķirības starp ierīcēm dažādos dienas laikos. Mobilo satiksmes tapas daudz kas vēlu vakarā, bet desktop ieņēmumu tapas starp 9 un 5.