Kādēļ sociālie mēdiji ir būtiski zīmola mārketingam ?
Sociālie mēdiji. Tas ir termins, kas kļūst par daļu no daudz tirgotājiem ikdienas leksikā. Ar skaitu pasaules sociālo mediju lietotāju prognozētajām pieaugs no 2,1 miljardiem 2015. gadā līdz 2,5 miljardiem līdz 2018. gadam, tas ir viegli saprast, kāpēc daudzi ir padarīt to par daļu no savas mārketinga stratēģijas. Tomēr daudzi tirgotājiem, izmantojot sociālo mediju nav reālas izpratnes par ieguvumiem tā var dot savu organizāciju. Lucky jums, mēs esam nolēmuši uzskaitīt iemeslus, kādēļ sociālo mediju ieņem, (vai vajadzētu būt), ir būtiska loma mūsdienu zīmolu tirdzniecību.
Dižoties savu personību
Sociālie mediji var būt skaidrs veids, kā parādīt pie jūsu uzņēmuma personību ar pārējo pasauli. Vieglākais veids, kā to izdarīt, ir izveidot balsī jūsu zīmolu un daļu (attiecīgos) atzinumiem. Jauns modes kampaņa atbrīvots? Ļaujiet jūsu sekotāji zināt, ko tu domā! Ne tikai tas padara jūsu sociālo mediju barība likties interesants, tas arī ļauj potenciālajiem klientiem zināt, ka viņi nodarbojas ar cilvēkiem, nevis tikai uzņēmumu. Kas zina, jūs varētu dzirksteles interesanta saruna ar potenciālo perspektīvu.
Vēl viens veids, kā parādīt pie jūsu personību par sociālo mediju ir mainīt savu post formātus. Ko jūs vēlaties, lai jūsu zīmols, kas pazīstams ar sociālo mediju?
360 video – viens no jaunākajiem video formātus sociālajā-sfērā. Ja jūs koncentrējoties uz Facebook un ir 360 kameru, tad tie var būt ļoti efektīva, satveršanas jūsu auditorijas uzmanību.
Go-Pro stila video – rīcības iepakotu, fast-paced un liels, lai palīdzētu jūsu auditorija iegremdēt sevi savā saturā; kas nav mīlēt par šī stila video?
Cinemagraphs – vēlas pāreju no plakanas attēlu? Cinemagraphs ir ideāls koncentrējas uz vienu aspektu gabals kadrus un ir ļoti uzkrītošā apskatīt.
Karuselis amati – tie ir ideāls, ja jūs vēlaties iekļaut dažādas saites vienā amatā. Varbūt jums ir vairākas galamērķus, ka jūs vēlaties, lai dižoties, vai pat modes priekšmetus?
GIF – šis formāts ir lieliska stāv ārā uz jūsu čivināt barību, jo tā piedāvā kaut ko citu, lai apskatīt, salīdzinot ar plakanu attēlu.
Kolāžas – Rāda vairāk nekā vienu attēlu nekad nav bijusi tik vienkārša! No pārtikas produktu krāsu tipoloģijas, tie var strādāt lieliski uz sociālo mediju.
Padoms: Atcerieties, ka katra sociālās e-komercijas platforma ir ar atšķirīgu auditoriju. Piem Ernio ir karstāko piedāvājumu platforma. Jūs nevarētu dalīties off-topic posts LinkedIn (saglabāt to stingri profesionāli šeit). Rakstīt ar savu auditoriju prātā.
veidot attiecības
Ņemot vērā laiku, lai pētniecības kas sociālo mediju platformām jūsu mērķa auditorija ir par var būt ļoti izdevīga, kad runa ir attīstīt attiecīgas attiecības. Ja jūs mērķtiecīgi pareizos cilvēkus, tas dod jums iespēju, lai nodrošinātu to ar lielu klientu apkalpošanas pieredzi. Laba pieredze = zīmolu lojalitāte!
- Facebook: 93% lietotāju vecumā no 16-24 lietošana vismaz viens Facebook produkts (Facebook, WhatsApp, Messenger vai
- Instagram) Avots: GlobalWebIndex
- Twitter: 29% lietotāju ir vecumā no 16-24. Avots: Twitter
- LinkedIn: cilvēki vecumā no 25-34 gadiem ir visaktīvākie šajā platformā. Tas, iespējams, nebūtu labākā izvēle, ja jūs mēģināt mērķa jauno paaudzi! Avots: GlobalWebIndex
- Google+: 27% lietotāju ir 16-24 gadu vecumā. Avots: GlobalWebIndex
- Instagram: 56% aktīvo lietotāju šajā platformā ir vecumā no 16-24. Avots: GlobalWebIndex
Bez tam, sociālie mediji var arī izmantot, lai uzzinātu, ko patērētāji patiešām domā par savu zīmolu, kā arī uzzināt par savām interesēm. To var atrast, vai nu aktīvi meklējot sava zīmola nosaukuma meklēšanas iespējas, iesaistoties tiešā sarunā ar savu auditoriju, vai pat pārbaudot savas auditorijas profilus regulāri, lai uzzinātu informāciju par tiem. Izmantojot šo informāciju, jūs varat sākt, lai pielāgotu savu mārketinga stratēģiju tā, ka tas ir saskaņā ar to, ko jūsu vēlas patērētāji.
Monitor savu konkurenci
Tas vienmēr ir svarīgi, lai saglabātu aci par jūsu konkurentiem un to, ko viņi dara. Piem. Ja Jūsu sfēra ir Aizdevumi vai kredīti, jūs varat sākt ar Google meklētāja palīdzību meklēt pēc Jums vēlamajiem atslēgas vārdiem. Piem. Patēriņa kredīts, vai hipotekārie kredīti un nokļūt priekšā spēli un padarīt sevi izceļas starp pūļa – Vēl viens liels ieguvums pievienojot sociālo mediju mārketinga plānu. Kā viņi saka, agri putns nozvejas tārps! Konkurentu analīzes rīki ir pieejami (Crimson Hexagon, Sysomos & Rival IQ nosaukt dažus), kas ļauj aktīvi izsekot, kā jūsu konkurenti dara par sociālo mediju, salīdzinot ar savu. Tas ir noderīgi, jo jūs varat redzēt, kuri amati kļūst visvairāk iesaistīšanos (vai kas nav), kā arī redzēt, ko viņi dara savādāk. Jūs varat izmantot šo informāciju, lai jūsu priekšrocības vai nu pielāgojot savām idejām, lai atbilstu jūsu zīmolu, vai veikt pilnīgu U-turn izcelties pret to saturu. Ir svarīgi, lai saglabātu uzraugot, kā arī amati tiek veic – jūs nevēlaties, lai saglabātu norīkošanu, ja tas nav iegūt uzņemšanu tā ir pelnījusi!
Dalīties ar savu pieredzi
saturs Sharing ir lielisks veids, kā iegūt savu zīmolu pamanīju par sociālo mediju. Cilvēki vienmēr meklē saturu, tāpēc ir svarīgi radīt un dalīties ar savu. Tas ir ne tikai liels SEO nolūkos jūsu mēs