Instagram iepazīstina ar IGTV reklāmām
Instagram iepazīstina ar IGTV reklāmām
Instagram piedāvā jaunus veidus, kā lietotājiem nopelnīt naudu, izmantojot divas galvenās video funkcijas. Facebook piederošā lietotne paziņoja, ka tā sāks rādīt reklāmas IGTV, tās ilgtermiņa videoklipu mājvietā, un dalīties ar šiem ieņēmumiem ar satura veidotājiem.
Tas ir nebijis gadījums, kad Instagrammers varēs monetizēt savus IGTV videoklipus. Instagram tiešraides laikā ievieš arī apmaksātas nozīmītes, kas faniem dos iespēju atbalstīt savus iecienītākos radītājus.
Pavisam drīz Instagram lietotnē 15 sekundes tiks rādītas reklāmas pēc tam, kad lietotāji noklikšķinās, lai skatītos pilnmetrāžas IGTV videoklipus no sava mobilā telefona. Instagram traktē agrīnu IGTV reklāmu ieviešanu kā testu un padarīs produktu pieejamu tikai nelielai tirgotāju un veidotāju grupai.
Zīmoli, kas piedalās izmēģinājuma laikā, ir Sephora, Puma un Ikea, un radītāji, kuriem būs piekļuve monetizācijas funkcijām, ir Avani Gregg un Salice Rose. Radītāji, kas piedalās programmā, saņems 55 procentus no reklāmas ieņēmumiem.
Instagram IGTV uzsāka 2018. gada vasarā. Izpilddirektors Ādams Moseri solīja, ka monetizācija notiks pēc tam, kad platforma būs nostabilizējusies un kļuvusi pieprasīta. Divus gadus vēlāk IGTV ir ieguvis lielāku atsaucību satura veidotāju vidū, lai gan uzņēmumam vēl nav jāsniedz informācija, cik lietotāju tam ir.
Ieviešot monetizācijas iespējas satura veidotājiem, vairākus no viņiem varētu pamudināt izmantot produktu un palīdzēt palielināt ražošanas budžetu.