Lietas, ko pokers var iemācīt jums par mārketingu
Mācīšanās pēc analoģijas ir viens no labākajiem veidiem, kā izprast abstraktus jēdzienus. Mārketinga pasaule diezgan labi iekļaujas idejā par šādu koncepciju. Neskatoties uz tiešajiem noteikumiem, pokers ir sarežīta spēle tāpēc lasiet vairāk par pokeru sloti.lv vietnē. Lūk, ko tas var iemācīt jums par mārketingu.
Koncentrējieties uz pārdošanu
Labi spēlēt pokeru nozīmē pārdot citiem spēlētājiem to, kam jūs vēlaties, lai viņi ticētu. Vai tā būtu vāja roka, vai spēcīgākā roka uz galda, jums jāzina, kā likt citiem spēlētājiem rīkoties tā, kā vēlaties. Jebkurā gadījumā, profesionāls vai personīgs, drošākais veids, kā iegūt vēlamo, ir izsaukt uz emocijām balstītu atbildi no otras puses.
Tātad, kā tas saistās ar mārketingu?
Tirgojot produktu, jūs pārdodat ideju. Pirmoreiz klienti nezina, kā jūsu produkts liek viņam justies, darbojas, izturas un vai tas viņiem reāli noder. Viņi zina lietas, ko jūs viņiem sakāt, tāpēc ir raksturīgi, ka daudzi no jūsu potenciālajiem klientiem sākumā ir skeptiski. Lai tiktu pāri šai sākotnējai barjerai, jums jāpieskaras emocionālajam stāvoklim jūsu mērķauditorijā. Bet atcerieties, ka, kamēr pokera spēlētāji var blefot uz pilnu klpai, jo tā ir pokera būtība, mārketings ir atšķirīga spēle. Maldināt kādu pirkt ir katastrofas recepte, īpaši mūsdienās, kad informācija visā pasaulē izplatās dažu sekunžu laikā.
Lai tas būtu veiksmīgs, jums jāpieliek pūles
Daudzos sporta veidos labākie spēlētāji gandrīz vienmēr ir visdrošākie uzvarētāji, līdz viņus aizstāj nākamās paaudzes brīnumbērni. Ne pokerā. Katru gadu ir cilvēki, kuri spēlē tikai nepiespiesti, pēc tam turpina uzvarēt lielos turnīros, nopelnot miljonus. Tātad būt iesācējam nav necaurlaidīga siena – visi kaut kur ir sākuši, bet pacelšanās uz augšu ir darbs un uzmanības pievēršana tam, ko jūs darāt.
Ceļā uz panākumiem ir pārāk daudz mainīgo, lai cerētu, ka tikai veiksme tevi tur aizvedīs. Tirgojot produktu, jums, iespējams, būs jāpārvar kāda konkurence ar daudz lielāku pieredzi un dāsnāku budžetu nekā jums. Kaut arī tas izklausās biedējoši, šāda darba veikšana ir nenovērtējama pieredze, kas varētu strauji paātrināt jūsu karjeru.
Nav garantiju
Spēlējot pokeru, nav garantijas, ka turot labāko roku, jūs kļūsiet par uzvarētāju vai ka jūsu blefs izturēs. Tā ir viena no lietām, kas padara spēli tik pievilcīgu: ikviens var uzvarēt neatkarīgi no tā, kādas kārtis viņam ir vai cik liela pieredze ir.
Pokers ir tik dinamiska un neprognozējama spēle, ka stratēģija, kas zaudē modrību, nepievēršot uzmanību tam, kas notiek uz galda, nenesīs jums nekādu veiksmi.
Arī mārketingā, nav garantiju, ka viss, kas jums šķiet “darbojās”, dod pozitīvus rezultātus. Ir iespējams veikt visprecīzāko personu izpēti un tomēr izveidot neveiksmīgu kampaņu. Iespējams, ka tā arī neizrādās uzvaroša stratēģija klausīties mērķauditorijā. No tā Henrijam Fordam ir lielisks citāts par drosmīgu lēmumu par automašīnu popularizēšanu: “Ja es būtu jautājis cilvēkiem, ko viņi vēlas, viņi būtu teikuši ātrākus zirgus.”
Sekojiet līdzi laikam
Tehnoloģijas ir mainījušas katru nozari, ieskaitot pokeru, kas agrāk tika spēlēta tikai aci pret aci. Tad parādījās datori un internets, kas ne tikai padarīja to pieejamu vēl daudziem cilvēkiem, bet arī nodrošināja jaunu mācību līdzekli. Pateicoties tehnoloģijai, spēlētāji varēja viegli analizēt, kur viņi un viņu pretinieki gāja nepareizi un pareizi, kā arī varēja spēlēt pret viedajām mašīnām tik ilgi, cik vajadzīgs.
Patiešām, tehnoloģija ir veikusi tikpat revolucionāras izmaiņas mārketingā. Pirmkārt, tie bija laikraksti un pasūtījumi pa pastu, kam sekoja radio un TV. Tie visi palīdzēja mārketinga ziņojumiem sasniegt plašāku auditoriju. Tomēr tikai internetā viens mārketinga ziņojums varēja sasniegt visu pasauli. Tad mobilās tehnoloģijas vēl vairāk mainīja šo jomu, izmantojot automatizāciju un virtuālo realitāti / paplašināto realitāti, jaunākie tehnoloģiju sasniegumi, kas palīdz tirgotājiem.