Televīzijas Reklāma
Televīzijas Reklāma
Televīzijas reklāma ir viens no visdārgākajiem veidiem reklāmu; tīkli maksas lielus komerciāliem raidlaika populāru pasākumu laikā. Gada Super Bowl futbola spēle ASV ir pazīstama kā visredzamāko reklāmas notikums televīzijā -. Ar auditoriju vairāk nekā 108 miljoni, un pētījumi liecina, ka 50% no tiem, tikai noregulē, lai redzētu reklāmu. Vidējās izmaksas vienam trīsdesmit sekunžu televīzijas vietas šajā spēlē laikā sasniedza ASV $ 4000000 un 60 sekunžu spot dubultu šo skaitli 2014. Virtuālās reklāmas var ievietot regulāru programmu ar datorgrafiku. Tas parasti ir ievietota citādi tukšajā backdrops [vai izmanto, lai aizstātu vietējos stendi, kas neattiecas uz tālvadības apraides auditoriju. Vēl pretrunīgi, virtuālie stendi var ievietot fona, ja tādu nav reālajā dzīvē. Šī metode ir īpaši izmantota televīzijas sporta pasākumos. Virtuālo produktu izvietošana ir arī iespējams. Infomercial ir ilgi formāts televīzijas komerciāla, parasti piecas minūtes vai ilgāk. Vārds “infomercial” ir čemodāns ar vārdiem “informāciju” un “komerciāls”. Galvenais mērķis infomercial ir izveidot impulsa pirkumu, lai mērķa redz prezentāciju un pēc tam uzreiz pērk produktu, izmantojot reklamēto pa bezmaksas tālruņa numuru vai mājas lapā. Infomercials aprakstīt, displejs, un bieži demonstrēt produktus un to funkcijas, un parasti ir atsauksmes no klientiem un nozares profesionāļiem.
Kamēr valsts TV reklāmas parasti ir ārpus uzņēmējam ir cenu diapazonā, reklāmas vietējiem stacijās un kabeļtelevīzijas var būt pārsteidzoši pieņemamu cenu. Un tiešām, tas nav tik grūti nopirkt TV grafikus. Kāpēc? Jo neatkarīgi no demogrāfiskās savu auditoriju iekrīt, jūs varat atrast piemērotu programmu uz jebkuru vienu tīklu. Katru stacija sasniedz ikvienu auditoriju katru dienu, ar grafikiem, kas ietver karikatūras, slavenība, runāt, sports, ziepes, ziņas, filmas, realitātes un prime laika programmas. Just veikt savuizvēli!
Tāpat kā visas reklāmas veidiem, ir dažādi cena svārstās robežās televīzijas vidē. Vietas, jūs varat uzņemt 30 sekunžu komerciālo slots parādīt kā Oprah par vidēji $ 90 līdz $ 300 (bet pārbaudīt savu vietējo filiāli, jo cenas svārstās), vai iekļuvuši pusdienlaika līdz 16:00 ziepes rotāciju ar to pašu reklāmās 150 $ līdz 300 $, atkal atkarībā no jūsu atrašanās vietas un arī gada laikā. Jūs maksāsiet jebkur no $ 200 līdz $ 1500 par vienu 30 sekunžu komerciāla vietējās ziņas pusdienlaikā, 5 līdz 18:00, 6 līdz 07:00, dažreiz 10:00, un 23:00 .; visdārgākais laiks parasti ir 6 līdz 7 pulkstens Vislabāk to darīt, ir pārbaudīt ar jūsu pārdošanas reps par programmu sarakstu, kas atbilst jūsu vajadzībām, kad jūs vēlaties, lai reklamētu. Nacionāli, jūs varat sagaidīt maksāt dubultā vietējo likmi. Ja jūs esat situācijā, lai varētu iegādāties valsts, atrast mediju pirkšanas pakalpojumu vai reklāmas aģentūra, kas darīs jūsu pērk, lai jūs, pamatojoties uz komisijas.