Kāpēc Ziņojumi par Facebook nāvi ir ievērojami pārspīlēti ?

 

Lai uzņēmums nesen, salīdzinot ar vīrusu, Facebook pati acīmredzot neviens pārāk veselīgi. Apkalpes self-iecelti ārstiem – no Twitter commentariat uz Ivy League akadēmiķi – ir uzliku up, lai pārbaudītu savas dzīvībai svarīgās pazīmes, un izrunāt perspektīvu satraucoša. Bet pēc šīs nedēļas paziņojumu, ka uzņēmuma ieņēmumi sasniedza $ 7870000000 2013.gadā – par 55% katru gadu izaugsmi – šie jautājumi ir spēkā? Neil McCarthy, komercdirektors pasaules digitālā veiktspējas mārketinga aģentūra, izvietojot reklāmas, izmeklē.

Par diagnozes sākās pagājušajā gadā, daļēji atbildot uz skaitļiem no comScore un SocialBakers liecina par plateauing vai samazināšanos Facebook izmantošanas pāri dažādiem galvenajiem tirgiem.

Jau-draņķīgs Princeton pētījums – “Epidemioloģiskā modelēšana Online sociālo tīklu dinamika” – var būt formulētas speciālistu valodas un acīmredzot abstruse matemātiskās analīzes, bet tās secinājumi bija noteikta. Tas prognozēt “Facebook piedzīvos strauju kritumu turpmākajos gados, zaudējot 80% no tās maksimālā lietotāju bāzi [ar] 2017”.

Publicēts 2013. gada decembrī atsevišķa izpēte, Global Social Media Impact Study, koncentrējas uz ES valstīm, nonāca pie līdzīgiem secinājumiem. Saskaņā ar pētījumu, lietotājiem, jo ​​īpaši tiem, kas svētīta jaunatnes tirgū, ir dezertēt uz tīkla vietni droves uz jaunākiem sociālās platformas. Kā pētījuma pētījums svina teica: “Facebook ir vienkārši nav forši vairs”; jo pat skaudru ziņā, viņš ieteica “Facebook ir ne tikai slaidā – tas ir miris un aprakts”.

Šie secinājumi ir atspēkojusi statistikas un zinātnisko pamatojumu, ar daudziem apšaubot nozīmi epidemioloģiskos modeļus, lai prognozētu sociālo tīklu tendencēm. Facebook, gluži Saistošs, piemēro tās pašas metodes, analizējot Google meklēšanas datus, ko Princeton pētnieki izmanto, lai parādītu, ka Princeton drīz iet izmiris pati. Spēcīga veids, kā parādīt “dažas analīzes metodēm svina uz diezgan traks secinājumi”. Nemaz nerunājot par to, ka Google ir aizliegusi ātro kredītu reklamēšanu savā meklētajā. Taču ātrie kredīti ir atraduši citu iespēju, kā parādīties meklētājā. Kā variants, no reklāmas novedot uz Bing meklētāju un talāk uz savām lapām.

Bet Princeton Pētījuma secinājumus var apstrīdēt vairāk galvenajiem iemesliem, kas saņem uz kodolu, kā Facebook lieto, un ko darījis.

MySpace bija galvenais atskaites punkts par Princeton pētniekiem. Bet tas salīdzinājums elides būtiska atšķirība starp platformām – virzība uz mobilo.

Lai gan MySpace Mobile sāka tālajā 2006. gadā, tas nekad novilka kā mobilo platformu tā, ka Facebook ir. Kopā ar ieņēmumu līmeni, Facebook Q4 2013 dati arī liecina, ka mobilo ikdienas aktīvo lietotāju pieauga līdz 556 miljoniem, pieaugumu par 8% salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni. Un 945 miljoni cilvēku visā pasaulē paskatieties Facebook savā mobilajā vismaz reizi mēnesī. Tas ir apmēram 1 no 7 cilvēkiem – visā pasaulē, par mobilo vien. Un šie skaitļi ir tikai gatavojas augt.

Pāreja uz mobilo ir cieši saistīts ar otru galveno atšķirību starp sociālajiem tīkliem. MySpace nekad izveidojusi ievērojamu auditoriju ārpus jaunatnes tirgū, bet Facebook izplatība ir universāla. Jau 2011. gadā, pētījums liecina, ka vairāk nekā puse no Apvienotās Karalistes pensionāru bija Facebook kontu. Pat tad, ja jaunieši tirgus ir piesātināts, Facebook saknes uz ikviena sociālajā dzīvē ir daudz dziļāka un aptverot nekā MySpace, tāpēc salīdzinājums ir maldinoša labākajā.

Meklējot analoģijas aprakstīt Facebook kustību no tās sākotnējā bufervalsts in-zināt jaunības uz pārrobežu demogrāfisko visuresamību, mēs būtu labāk meklē Google.

Lai gan neviens no šiem digitālajiem milži bija pirmie savos attiecīgajos tirgos – sociālo un meklēšana – gan ieradās pārstāvēt tos tautas prātā.

Abi patika agri gadu izaugsme tik meteorisks, lai būtu ilgtspējīga. 2010-11, Facebook tika aug ar ātrumu 20 miljoni jaunu lietotāju mēnesī, ērti pārspējot globālās gada dzimušo ap 134 miljoniem 2011. pietrūkst koloniālisma jaunas planētas, šis līmenis izaugsmes acīmredzami nevarēja ilgt bezgalīgi.

Visbeidzot, ņemot vērā to negausīgs veikšanu jaunu tirgu, plēsīgas attieksmi pret citām digitālajām uzņēmumiem, un kā rezultātā dažādu jaunu produktu un pakalpojumu, gan Facebook un Google bija neizbēgami pakļautas apsūdzībām par kuru “zaudēja savu uzmanību”, un drausmīgs prognostications par savu nākotni. Un kur ir visi feted Google slepkavu tagad? Wolfram Alphas? Par Cuils un Blekkos?

Tās turpinās saskarsies ar problēmām, bet Facebook un Google kopīgi spēja pielāgoties jauniem apstākļiem un dažādot savu pamatdarbību ir zīme spēka, nevis vājuma. Katrs var izmantot milzīgu naudas rezervēm un labi attīstīta iekšējo kultūru inovāciju izspiest vai aploksnei konkurentus.

Facebook jau navigāciju dažus no galvenajiem stratēģiskajiem jautājumiem savā telpā. Kaut 10 miljonu $ cenu tag tika skatīts skeptiski komentētāji tajā laikā, aprīlis 2012 iegāde Instagram parādīja uzņēmuma vēlmi ieguldīt liels mobilo – investīcijas, kas sola reālu atdevi, ar Instagram nemitīgos izaugsmi un monetizācijas. Ar paziņojumu, ka vairāk nekā 50% no saviem ieņēmumiem tagad nāk no mobilā advertisi